Receptes / Recetas

En aquest post us comento que he "abandonat" aquest bloc per un de nou: Baking with Co. Poc a poc aniré passant les receptes  d'aquest a aquell, combinant-ho amb la publcació e noves. Per això pot ser que, en clicar en algunes d'elles, l'enllaç ja us porti directament a aquell.
Per verificar que són boníssimes, jo he fet totes les receptes que apareixen al blog. Amb això no vull dir que siguin creació meva (ojalà!); poden ser d’aquelles de tota la vida que tens en un paper y que no recordes ni d’on van sortir, poden ser d’alguna web o llibre o adaptacions meves de receptes ja existents.

Acostumo a utilitzar les mesures culleradeta, cullerada, etc. Però són mesures anglosaxones i no equivalen a le nostres. Trobareu aquests mesuradors a quasevol botiga de rebosteria i en alguns “xinos” però, si no els voleu comprar, podeu veure unes taules de conversió en aquest post del blog Maria Lunarillos.

Espero que us agradin les meves receptes, que les feu i que m’expliqueu el resultat!

Pastissos i bescuits
Cupcakes
Galetes


Salses, farcits i cobertures o frostings
Altres




En este post os comento que he "abandonado" este blog por uno de nuevo: Baking with Co. Poco a poco iré pasando las recetas de este blog al otro, combinándolo con recetas nuevas. Por eso, al clicar en alguna de ellas, puede ser que el enlace ya os lleve directamente al nuevo.
Para verificar que son buenísimas, yo he hecho todas las recetas que aparecen en el blog. Con esto no quiero decir que sean creación mía (¡ojalá!); pueden ser de esas de toda la vida que tienes en un papel y ni recuerdas de donde salieron, pueden ser de internet o libro o adaptaciones mías de recetas ya existentes.

Suelo utilizar las medidas cucharadita, cucharada, etc. pero son las medidas anglosajonas y no equivalen a las nuestras. Encontraréis estos medidores en cualquier tienda de repostería y en algunos chinos pero, si no los queréis comprar, podéis ver unas tablas de conversión en este post del blog Maria Lunarillos.

¡Espero que os gusten mis recetas, que las hagáis y que me expliquéis el resultado!

Tartas y bizcochos
Cupcakes
Galletas


Salsas, rellenos y coberturas o frostings
 Otros

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Blogging tips
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...