Sargantana / Lagartija

galeta decorada sargantana, galleta decorada lagartija, animal, animals, animalesM'encanta fer galetes d'animals perquè només els has de posar un somriure i fins i tot els més asquerosos es tornen simpàtics. Com aquestes sargantanes. Si, val, hi ha molta gent que li agraden i les agafen i tal però no és el meu cas; a mi no m'agraden i no n'agafaria una per res del món (encara que de petita em sembla que si que ho havia fet!) però aquestes les trobo xulíssimes!

.........................................
Me encanta hacer galletas de animales porque tan solo tienes que ponerles una sonrisa y hasta los más asquerosos se vuelven simpáticos. Como estas lagartijas. Si, vale, hay mucha gente a la que les gustan y las cogen y tal pero no es mi caso; a mi no me gustan y no cogería una por nada del mundo (¡aunque me parece que de pequeña si lo había hecho!) pero éstas me parecen chulísimas!

2 comentarios :

Blogging tips
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...